مجله ایران

مجله ایران برای شهروندان ایرانی

مجله ایران

مجله ایران برای شهروندان ایرانی

لوازم خانگی دلمونتی Delmonti

شرکت لوازم خانگی دلمونتی (Delmonti) یکی از شرکت های خوب، معتبر و پر طرفدار کشور ایتالیا است که در زمینه تولید لوازم خانگی و وسایل آشپزخانه و کمک آشپزی در جهان فعالیت گسترده ای دارد. بیشتر

این برند خوشنام و حرفه ای دلمونتی فعالیت خود را تازه با ایران آغاز کرده و از سال 1385 محصولات آن وارد خاک ایران شد و از آن به بعد رفته رفته نام آن بر سر زبان ها افتاد و در این مدت کوتاه بسیار مشهور، مورد پسند و متناسب با سلیقه مردم بوده است.

شرکت لوازم خانگی دلمونتی ایتالیا با داشتن سابقه درخشان در زمینه تولید لوازم خانگی هر ساله انواع زیادی از محصولاتش را با قابلیت های مختلف و کارایی های منحصر به فرد روانه بازار می کند.

این برند دوست داشتنی خوش نام در زمینه کسب رضایت از مشتریان و ایجاد حس اعتماد در آنها به اصول مشتری مداری بسیار پایبند بوده و در این زمینه توانسته بسیار موفق و حرفه ای عمل کند.

محصولات شرکت ایتالیایی دلمونتی برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید محصولات مرغوب با قیمت مناسب را دارند انتخاب بسیار خوبی می باشد.

وجه تمایز برند دلمونتی با دیگر برندهای مشابه، این است که تاکنون هیچ گونه محصول تقلبی از این شرکت تولید و وارد بازار ایران نشده است.

این ویژگی باعث شده است که مشتریان خوش سلیقه، اعتماد بیشتری به محصولات مارک دلمونتی نسبت به محصولات مشابه از برندهای دیگر داشته باشند.

برای برندهای دیگر، متاسفانه اجناس تقلبی بسیاری وارد بازار ایران شده است که مشتریان و خریداران را دچار سردرگمی کرده است و باعث شده که مشتریان به آسانی اعتماد نکنند و ارزش محصولات اصلی و باکیفیت آنها پایین آمده و حتی موجب بدبینی مشتریان نسبت به برندهای اصلی شده است.

این ویژگی برای شرکت دلمونتی ویژگی بسیار مثبتی به شمار می رود چرا که باعث شده است مشتریان به آسانی اعتماد کرده و با خیال راحت خرید کنند و نگران این نباشند که حتی فروشنده ها نیز ممکن است دچار اشتباه شده و محصولات تقلبی از این مارک را به فروش برسانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد