مجله ایران

مجله ایران برای شهروندان ایرانی

مجله ایران

مجله ایران برای شهروندان ایرانی

معرفی برترین بوتیک های استانبول

در این بخش به معرفی برترین بوتیک های استانبول می پردازیم. در ادامه این مقاله از لست تورز با ما همراه باشید.

بهترین بوتیک‌های استانبول که در دهه های اخیر سرمایه گذاری فراوانی را در ترکیه به خود اختصاص داده است این روزها بیشتر افرادی که به این کشور سفر می‌کنند به عنوان سوغات برای خود و خانواده از برندهای پوشاک این کشور خرید می‌کنند. اگر شما نیز قصد سفر به استانبول ترکیه را دارید پس از انتخاب توراستانبول خود دغدغه شما این است که می‌خواهید بدانید که از چه فروشگاه‌های می‌توانید بهترین و به‌روزترین  خریدهای لباس را داشته باشید در ادامه مطلب با لست تورز همراه شوید.

بیشتر: تور استانبول

1. BEY KARAKÖY

فروشگاه بیگ کاراکی که در محله کاراکی قرار گرفته است را می‌توانید یکی از بهترین فروشگاه‌های مردانه شهر استانبول بنامیم. در اینجا چیزهای فراتر از لباس‌های عادی مردانه پیدا خواهید کرد.


2. BRANDZOO

احتمالاً در برندزو می‌توانید لباس خاص مورد نظرتان را پیداکنید، این مجموعه بوتیک در 4 طبقه انواع لباس‌های فوق‌العاده زیبا را برای خریداران فراهم کرده است. طراحی لباس‌های این مجموعه توسط چند طراح جوان و خوش ذوق انجام می‌شود.


3. CASHMERE IN LOVE

کشمیر نوعی الیاف با کیفیت است که از بز تهیه می‌شود و بافت آن بسیار ظریف، محکم و لطیف است. معمولاً با کیفیت‌ترین لباس‌ها را با این نوع جنس تهیه می‌کنند. همان‌طور که از اسم این فروشگاه نیز مشخص است شما می‌توانید دوست‌داشتنی‌ترین محصولات تهیه شده از کشمیر را اینجا پیدا کنید.


4. MUSEUM OF FINE CLOTHING

این مکان فوق‌العاده که در Atiye Sokak واقع در Nişantaşı قرار دارد می‌تواند قطعاً شمارا شگفت‌زده کند. طراح این مجموعه Eda Güngö است که در سال 2010 برند تجاری خود را راه‌اندازی کرد . اگر شما از طرفداران مد و لباس زنانه هستید و در به شهر استانبول سفر کرده‌اید نباید به هیچ‌وجه بازدید از این مکان را از دست بدهید. برای دیدن تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید.


5.FAY

در این فروشگاه جالب می‌توانید لباس‌ها، دکور،کلاه ، دستکش و حتی کتاب‌های مد سال 1930 پاریس را پیدا کنید.



6. MIDNIGHT EXPRESS

این مجموعه اولین بوتیک خود را در سال 2008 افتتاح کرد و تا امروز به عنوان یکی از بهترین بوتیک‌های شهر خوش درخشیده است. علاوه بر فروشگاه ببک، این برند یک شعبه دیگر در بدروم نیز دارد. این بوتیک دارای مجموعه از لباس‌های بی‌نظیری است که توسط طراحان مشهور جهان از جمله هلموت لنگ، جی مار، بانو بورا، ایو سلیمان، زادیگ و ولتر، یزبوکی و مهری مو طراحی شده‌اند.



7. WUNDER MODA

اگر شما نیز از علاقه‌مندان کفش‌های ورزشی هستید، برای خرید بهترین آنها نیز نیست به بخش اروپایی استانبول بروید. زیرا بهترین فروشگاه کفش کتانی را می‌توانید در همین بخش آسیایی پیدا کنید. در این فروشگاه برندهای مطرحی چون Vans و Eastpak و... را پیدا کنید.

منبع: لست تورز http://lasttours.net